22 Eylül 2015 Salı

Önce Şükretmeli İnsan Ardından Niyet Etmeli



Önce Şükretmeli İnsan Ardından Niyet Etmeli
Hamd ve şükürle  günaydın,
Var oluşuma, şimdiki halime, verdiğin –vermediğin her şeye, geçmiş ve gelecekteki bütün şimdilerime şükürler olsun.
Bugün  gerçeği görmeyi ve bütünün hayrına seçimler yapmayı seçiyorum
Bugün bilinç katmanlarımın uyumlanmasına niyet ediyor, zihnimin ve  özümün işbirliği içinde olmasını seçiyorum.
Bugün şükretmeyi seçiyorum. Biliyorum ki ben kalben şükrettikçe bana yeni kapılar açılır.
Açılan kapıları görmeye ve kapılardan girmeye niyet ediyorum.
Bugünü özümdeki mutluluk ve huzurla dinginlik içinde geçirmeyi, öfkeden, yargılamalardan, suçlamalardan, eleştirilerden, kıskançlıklardan, böbürlenmelerden, kinden uzaklaşmayı, sevgiyle hareket etmeyi seçiyorum.
Sevgiyle geçirilen bir gün bereketli geçmiş demektir.

Esra Eray

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı

İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

2 yorum:

  1. Galiba dualarımdaki eksik parça, açılan kapıları görmeye ve onlardan girmeye niyet etmekti. Aklımda kalmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Açılan kapıları görmeye ve hayırla o kapılardan girmeye " niyet etmeyi mutlaka hatılarsınız

      Sil