30 Eylül 2015 Çarşamba

Karanlık Geceyi Özledim




Karanlık Geceyi Özledim
Çocukken gökyüzüne baktığımda yıldızları görürdüm. Kaç tane gördüğümüzü sayar, en çok kim görmüş yarışırdık, ama dürüstçe sayardık.
Yıldızlara bakar hayallere dalar, onları uykumuza çağırırdık.
Kimi zaman yarın hava nasıl olacak diye yıldızlara bakardık. Yıldız çoksa hava güzel, bol güneşli olacak derdik.
Çocuktuk, gökyüzü karanlık, yıldızlar parlaktı, bizler dürüsttük.
Şimdi gökyüzüne baktığımda karanlık bir gökyüzü bulamıyorum. Her yerde alabildiğine aydınlatma. Yapay ışıklarla gökyüzünün doğallığı birbirine karışmış. Yıldızları eçmek ne mümkün.
Çocukluğumun o mis kokan yaz akşamlarının karanlık, içi yıldız dolu gökyüzü kalmadı.
Gökyüzü değişti, insanlar değişti. Dürüstlüğün yerini yalanlar, sevginin yerini nefret doldurdu
Karanlık gecede parıldayan yıldızları özledim
O masum, dürüst çocukları özledim

Esra Eray                
Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı
İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder