4 Ekim 2015 Pazar

Gülümseyin Hayatınız Değişsin


Gülümseyin Hayatınız Değişsin

Bu sabah pırıl pırıl bir güneşe açtım gözlerimi
Önce gülümsedim ve var olan ya da olmayan her şey için şükrettim
Güzel bir anı aklıma getirdim çabucak
Zihnimde olumlu düşünceler hakim olsun diye 
Güne olumlu başladım olumlu bitsin diye
Neşem ve içimdeki nedensiz sevinci yaydım etrafıma
Pozitif enerji yayılsın diye
Varsın dışarıda yağmur olsun
İçimdeki güneş yeter, parlamaya ve ışığımı saçmaya
Işığınız ve ışık saçanlarınız hiç eksilmesin
Mutlu, pozitif enerji yüklü bir hafta diliyor, bunu okuyanlara pozif enerjimi gönderiyorum
Gülümseyinnnnnn, hayatınız değişsinnnn...

Esra Eray                
Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı
İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun


#pozitifenerji #olumludüşünce #hayat #ışık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder