11 Ocak 2016 Pazartesi

Ya Olanı Olduğu Gibi Kabul Et, Ya Da Adım Atmaya Cesaret Et


Ya Olanı Olduğu Gibi Kabul Et, Ya Da Adım Atmaya Cesaret Et

Şikayette bulunduğun hayatı değiştirmek söz konusu olduğunda, o hayat birden bire konfor alanın oluyor ve değişim korkutucu geliyor. Risk almaktansa konforsuz konforu yaşamayı tercih ediyorsun. Ya olanı olduğu gibi kabul et, ya da adım atmaya cesaret et. Ne olursa olsun şikayet etme. Ettiğin her şikayet sonrasında önüne kocaman engeller olarak geri gelir. Sen bir adım at, evren sana on adım gelsin, bırak yeni kapıların açılsın.
                                                                   



Esra Eray

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı


http://esraeray.blogspot.com.tr
İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

#değişim   #konfor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder