31 Aralık 2015 Perşembe

Yeni Yılda Yeni Umutlar


Yeni Yılda Yeni Umutlar

Bugünkü yazım aslında yıllar önce yazdığım bir yazı olmasına rağmen öylesine umut ve sevgi dolu ki tekrar paylaşmak istedim.

Yeni Umutlar

İşte yeni yılda yeni bir gün.
Hep günün ilk ışıklarıyla açtım gözlerimi diye başlardı okuduğumuz romanlar ama, ben bu sefer başlamış olan güne öğle vakti açtım gözlerimi, dün gece çok geç vakitte yattığım için.

Yeni yılı kutlarken dua ettim bana ve sevdiklerime, benimle ağlayıp benimle gülen anneciğime, her sıkıntımda yanımda bulduğum babacığıma, o minicik elleriyle yüzümü avuçlarının içine almaya çalışıp annem!!!  diyen küçücük yüreğine kocaman sevgiler sığdıran minik oğluma mutluluk ve sağlık diledim, dostlarıma, tanıdığım herkese.

Yeni yıla yeni umutlarla başladım. Her zaman olmasını istediğim, umut ettiğim şeyler sanki daha bir güçlendi ve hatırlattı kendini. Biliyorum, ben ne kadar umutla bakarsam geleceğe, onlar o kadar yaklaşacak bana. Nasıl mı biliyorum? Öyle hissediyorum işte…

Umut etmek bana mutluluk ve yaşama gücü veriyor.  Umudumu yitirirsem eğer, işte o zaman hayatım anlamsızlaşır. Anlamsız bir hayatı kim yaşamak ister? Umutlarımızla, sevgilerimizle hayatımıza anlam kazandırmak elimizde.

Her kötü anımızda bile mutlaka bir çıkış kapısı vardır. Yeter ki onu görmeyi başarabilelim.
Olayları ne kadar pozitif düşünürsek, o derece pozitif sonuçlar doğar. İyilikler iyilikleri çeker.
Yeni yılda yeni umutlara merhaba. Bu merhaba sıradan bir merhaba değil, bu sizin yaşama sevinciniz, umut dolu bakışlarınız.

Merhaba yeni umutlar

Merhaba sevgili hayat

.  
Esra Eray
Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı
http://esraeray.blogspot.com.tr

İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder