23 Aralık 2015 Çarşamba

Hayatın Anlamı


Hayatın Anlamı

Hesapsızca yaşanan aşkların varlığını buldum sende
İyimserliği ,  hoşgörüyü de
Sıkıntılı  anlarımda varlığınla güç verdin
Dostum oldun, paylaştın
Can yoldaşım dedim, kabullendim yüreğimde

Sabahları  gülümseyerek mutluluğa 
Uyanmaya alıştım  seni düşünerek
“seni seviyorum” demenin güzelliğini hatırlattın
Yüzümdeki tebessüm oldun

Yaşamın sadeliğini gördüm aşkında
Umutsuzluğun yeni umutlara yol verdiğini
Umudum oldun  sevgim oldun
Her attığım adımda yolum oldun
Şiirim oldun
Hayatı öğrettin, hayatımın anlamı oldun
Hayatımın anlamı aşkım
Dedim sana
Her şey seninle güzel
Aşk seninle güzel

Esra Eray

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & İnsan Kaynakları Uzmanı



İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder